close
520 這一天 第一篇文章 就用這首歌 這個版本為我心的文章記錄做個完美的開端
 
 
I feel the 4 become 5
時間正在流逝
And I'm waiting, waiting, waiting

而我靜靜地等待著
For you to walk down the boulevard
and
等待你走進這條林蔭大道
to take me, take me, take me
來帶領我、帶我遠走高飛
 

but the moment you appear
當你出現的那刻
you wake me, wake me, wake me
你喚醒我,令我睜開眼
out of the slumbers of my head
讓我從沉睡的思緒中清醒
from the slums of loneliness.
逃離出孤獨的睡夢裡

and there's no conspiracy
相戀的路上並沒有任何陰謀
behind the way to heist me
你就這樣掠奪了我的心
when love is a two way street
因為愛是一條雙向道
(love is a two way street).

...

and i think i'm ready
我想我已經準備好
to let you get under my skin
讓你深入、擁有我的全部
I can't make you fall for me
但我沒辦法讓你愛上我
(love is a two way street)
(愛是一條雙向道)

We're coming close to our fate
我們將共同創造彼此的命運
they'll put a star beside our names
他們將會
在我們名字旁標註星號紀念我們
and I couldn't care for the history
而我對名留青史毫無興趣
when i've got you in front of me
只要你能在我的身邊陪著我

the cars could all collide
那些車輛可以隨他們的意碰撞
the shards of glass won't catch my eye
破碎的玻璃不會干擾我對你的愛
cause you're almost by my side
因為你現在就離我如此的近
we're counting down at the green light.
我們一起倒數著人生旅途上的綠燈

and there's no conspiracy
相戀的路上並沒有任何陰謀
behind the way to heist me
你就這樣掠奪了我的心
when love is a two way street
因為愛是一條雙向道
(love is a two way street).

...

and i think i'm ready
我想我已經準備好
to let you get under my skin
讓你深入、擁有我的全部
I can't make you fall for me
但我沒辦法讓你愛上我
(love is a two way street)
(愛是一條雙向道)

*
2016/05/20
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    XDouo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()